Friday, August 20, 2010

imagination |:


hari neh, hidup aku penuh ngan imaginasi. start dari tengahari sampai skang aku stil berimaginasi. semua pasal kimia. ouhh no! rosak imaginasi aku ); overlapping and hybridization of atom memang memerlukan imaginasi yang tinggi! before start study, otak aku full-of-fascinating-imagination. bile letak jhee buku kimia depan bijik mate aku, lepas diamati dengan rakus, lampu imaginasi aku yang terang benderang mule malap. pastouh bkelip2 cam starter dah nak terbakar. and then, flassh! terus padam. gelap gelitee, tak nampak pape dah T.T

tolong2 ); tapi skang aku dah mampu berimaginasi sked pasal hybridization koud. overlapping cam terpinge2 lagi. tapelah. takes time aen. tapi jangan terlalu lame. PSPM I dah nak dekat. ouch! janganlahh sebut pasal touh. result UPS poun belom keluar lagi. isnin, 23th august '10 -_- tolong doakan aku berjaye ye sayang2 sekalian :D okaylah. contnue berimaginasi. daa~

note : kalau imagine yang merapu2,
cepad jhee jalan. memang smooth!
but, bile datang kimia, terus blank.
kene tambah mentol lam otak aku -,-
btw, sayang imy (:

No comments: