Friday, September 16, 2011

Kehidupan Baru :)

070911 - REGISTRATION DAY

Dah sampai UKM. Register hampir dua jam.

Babai mak, ayah :( Dah start balik kehidupan berasrama.


130911 - PPD CAMP


Masuk UKM je dah kena pergi kem. HAHA. Hampir dua tahun kot tak masuk hutan. PPD Camp or nama penuh dia, Personal and Professional Development. Katanya untuk menghasilkan bakal doktor yang bukan je, know how to doctor the disease, but doctor the patient too :) And transform lay to medical students.

Seee, first day punya baju untuk camp. Macam budak sekolah kan? Sorry, aku terasa muda :)


150911 - PPD CAMP

Aku malas sikit nak ambil gambar banyak-banyak sebab aku bukan camwhore sangat :P Huu, aku rasa kurang sopan tengah aktiviti dengan fasi tetiba keluar HP amek gambar. Dan group SGD aku terbaik! Sopan je. HAHA.

Seronok betul orang mandi sungai. Aku? Lepak atas batu je.

Aku, Atikah, Amalina.

Aku rasa muka macam ceria gila. AHAH.

Warga bilik sebelah :) 

Konon candid lettewww ;)


Penat terpancar melalui mata.

Letih memang sedia ada.

Murung seketika.

Gembira bakal menjelma.

Mungkin untuk selamanya.

Yang jauh dikenang-kenangkan.

Yang dekat dierat-eratkan.

Kesetiaan dikekalkan.

Ikatan persahabatan disatukan.

Jenguk luar jendela, hati merindu orang-orang Melaka.

Haih :(


P/S : Dah lama aku tak update blog. Otak aku tumpul sikit. =.= And excuse me people. Aku tak guna rupa untuk tarik traffic, sekian :) I'm on my way improving my entry. Sobs. Sedih.


5 comments:

syahirooAhmad said...

:) hehe.best.. ha sempat lagi snap pic kete ayah time nak balik tu.. sure cepat2 kuarkan camera or hp kan.. haha...

hana szied said...

gudluck dah masuk tmpat stdy smle :)

ღ αεn ツ said...

syahirooAhmad : HAHA, tahu takpee. Dah ready dah nak amek pic masa tu. Huu, pilu pilu.

hana szied : Thank you ^^

ekaa . yum said...

budak bilik sebelah kau tu aku knal , syera zaman kan ? kirim salam rindu kat diaa . hihi

ღ αεn ツ said...

Ekaaa : Kompem lah kau kenal. HAHAHA. Okay okay :)