Saturday, December 10, 2011

Wedding July & Abdul.

Wedding Julie & Abdul.







First time aku rasa balik kemeriahan majlis pernikahan dan persandingan. Errrr, and first time aku tengok majlis berinai dan faham ape dia tu. And first time jugak aku pergi tepung tawar pengantin. Gossssssh. Semua first time! Jomlah tengok gambar je. Aku tak sempat nak amek gambar masa diorang nikah, and tukar tukar baju. Sebab tido ;)


Ketibaan pengantin disambut dengan bunga api :)



Hello (!) Aku masa malam majlis berinai. Dah lama tak pakai tudung bawak actually.


Kak Siti yang sempoi and me :)



Errrr, sempat lagi :P



Time berarak. Tema diorang hijau :) Kak Lang nampak lain sangat. Huhu. 1st time (sepanjang yang aku ingat), aku nampak pengantin berarak. Masa kecik dah tak ingat =.=


Me and my mom. Nampak mak macam lagi tinggi. Yeah. Camera trick :)


Romantik :)


Time makan beradab. Ouh, how sweeeeeeeeeeeeet. Tak sabar pulak nak kawen. :P


Seeee, kan aku dah cakap, tak sabar nak kawen. Hehe. Muka sangat excited.


With her siblings :) Kak Ngah tak ada.


After majlis potong kek. Kak Lang nampak tinggi with 3 inches heels :)


Last but not least, me. Ahhh, seriously penat you know! Muka nampak tak bermaya dah dan berkilat2 :)


Errrr, sorry kalau banyak gambar aku. Gambar pengantin aku upload yang cantik cantik je. Lepas neh Kak Lang fly pergi Canada. Hope you will be happy my cousin. Jangan lupa beranakkan anak yang comel macam aku. AHAH. Til then, tata :)


P/S : I'm not in mood last weekend. Hmph.

No comments: