Wednesday, October 19, 2011

Tutorial Random Pashmina #2

Hah! Muka neh lagi. Gambar xberapa nak berkualiti, webcam je :)




I try to make Pashmina tutorial once again. Ingat ke nak upload kat sini, tapi agak sengal, sangat lama nak tunggu. So, aku decide upload kay youtube. Boleh refer and klik link kat atas kalau nak tengok :) Ouh ya! Kali neh aku bercakap :D Xbisu macam video yang dulu. So, sorry kalau suara tak berapa nak merdu =.=

Well, petang tadi aku kena gastrik. (perlu ke cerita?) Agak teruk. Memang rasa nak pengsan pitam sebagainya, tapi aku cekalkan hati dan kuatkan mental aku (ceeewaah) Kalau x, dah lama kiok dalam toilet. Sejam lepas lunch, terus muntah. FINE, sia-sia aku makan banyak. Errr, aku bukan Aneroxia Bulimia ye :P

Breakfast makan, lunch pun makan. Pelik kena gastrik , teruk pulak tu. Then, bila aku fikir balik, maybe lime juice yang aku teguk pagi dan tengahari tadi bagi effect dia. Xmenahan minum before makan =.=' Zzzz, lain kali jangan minum pagi pagi ye aen. Pengajaran untuk aku dan orang lain :)

Okaylah, malas nak berceloteh panjang, aku still susah nak jalan sebab perut sakit gila. Duh! Limited access -.-' Good luck mencuba people! Jaga kesihatan diri, jangan jadi macam aku, peace V!

TIPS MIX-AND-MATCH : Try pakai baju blocking colour, lepas tu seluar neutral colour. And vice versa. You will impress about your style, trust me :D

No comments: