Thursday, August 4, 2011

YaNa Yassin | Birthday Giveaway

Adeh, kena tagged, siapa yang tagged neh hah? HAHAHA ;) Sobs, terharu sebab baru je follow dia dah tagged, hihi. Trimas Shahniz ;)



Kalau birthday aku, hadiah yang aku mintak tak banyak pun. Cukuplah sekadar diri ini dilamar oleh sang putera pujaan hati, intan payung gunung meletop. Sebab aku nak menghalalkan apa yang haram. Itu je :) Bagi aku material tak penting (walaupun aku shopaholic), yang penting diri kita disayangi, tak kisahlah apa jenis sekali pun hadiah yang kita terima. Asalkan diri gembira, sobs :') Tapi, kalau dapat Samsung Galaxy S II tak pun I Pad 2 pun okay jugak. Hehe, tak dapat derrrr, Dslr dengan Xperia nak campak mane? Longkang?

Di sini aku mengisytiharkan  nama-nama di bawah telah di tagged untuk join GA ini ;)


So, kalian klik link bawah gambar untu tengok syarat :)

P/S : Birthday aku jangan lupa bagi hadiah, HAHAHA

3 comments:

pinky_liscious said...

wah... kalau coki2 nak tak?? hehehe

Yana Yassin said...

Terima kasih Yunk JOIN GA YY,.. :))

ღ αεn ツ said...

Pinky liscious, hehe leh gak. Dah lame tak kedarah coki coki. Wohoooo ^^

Yana Yassin, no biggie ;)